NU ÄR DET NÄRA!

Nu är det riktigt nära, bara 3 dagar kvar innan det smäller!! Känns så jävla bra och skönt att få ett avslut på det hela med plugget nu. Imorgon blir det storhandling med mamsen och på tisdag bjur lärarna på tårta på förmiddagen och efter det ska jag iväg till syrrans kompis som ska fixa naglar på mig inför den stora dagen på onsdag hade jag tänkt.. Lite naglar får jag allt ha! Och glad att min älskade pojke ska vara med och fira mig känns otroligt, efter sju år man trodde skulle bli en evighet så kommer han stå där när jag springer ut och han kommer vara med mig hela dagen och kvällen. Älskar honom så <3

 
 
JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR SOM FAAAAAAAN!  ( ^^, )
 
 
 
 
( Ska försöka få ordning på min blogg! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback