Nyköping Nästa

Klockan är snart 2 på natten och hela bussen stinker spya sen en fyllogubbe vandrat runt och haft kul! Han satt längst bak från början och jag hamnade bredvid då jag kom på bussen sist efter att ha stressat fram och tillbaka med taxi för att hämta mitt bankomatkort som jag "glömt" hemma. Väl hemma med taxin utanför börjar jag nästan gråta i telefon när min bror ringer och frågar om jag hittat det. jag skriker nej och sen kommer massa olika svordomar då jag upptäcker att mitt bankomatkort ligger i min BH där den har legat HELA TIDEN! Jag har verkligen inte haft huvudet med mig idag men iaf. Nu på bussen som precis passerat Jönköping har jag fått nästan noll sömn asså. Är framme hos syrran i Nyköping 04:55 och hinner bara hem till henne snabbt och kanske byta kläder och gå på toa åh sånt innan min syrra, hennes två tjejkompisar och jag drar mot STOCKHOLM! Har seriöst aldrig vart där, eller bara i skärgården då morfar hade sin sommarstuha där men vi ska till gamla stan i Stockholm vilket jag aldrig vart i förut så jag är super spänd! Hoppas bara att jag kommer orka med dagen om jag inte lyckas sova nu jag som tog med mig kudde och allt för att gå den sömn jag behöver. Jävla gubbfan som skulle sitta och spy intill örat på mig! Aja jag får väl säga godnatt iaf och hoppas på att jag somnar, tur jag har brorsan med som kan väcka mig ifall jag skulle somna och stensova när vi väl ska av.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback