Helg

FREDAG: Shoppingrunda i stan med min kära mamma! Jag hittade massa fint i både kläder och annat till min lägenhet, åt lunch och slappade en stund innan vi bestämde oss för att dra oss hemåt. Åkte förbi frissan och skulle boka tid för färgning och klippning, fick en med en gång och även mamma så vi satt båda i varsin stol med allt folie i håret! Två timmar senare när jag var klar fick det bli pizza till middag och efter det så gick jag hem och somnade med en gång i sängen.
 
Idag åkte jag snabbt in till stan igen och köpte en väska jag hittade igår som jag blev förälskad i. Köpte även två linnen, två halsdukar, en ny plånbok, och en mörkgrå stickad tröja med spets nedertill, köpte en likadan igår fast beige, den blev jag förälskad i så den har blivit mitt nya favirotplagg. Sitter nu i Norsesund framför brasan och ska alldeles strax äta. Sover här ikväll och imon blir det kanske Allum med mamma om jag orkar vakna vid 9 ^^
Nu blir det middag och jag säger hejdå så länge. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback