En Snövit Dag I Mars

Godmorgon i alla små stugor!
Blev en tidig morgon för mig idag, blev väckt av brorsan 03:15 inatt, eller aa jag vaknade faktiskt av att jag var törstig och hungrig och stötte på min kära bror i köket som stod och kollade ut ur fönstret in i skogen. Frågade vad han kollade på och han kom med massa, det var en myrslok ute i snön, det var en orm, en tant med hundar som grävt ner sig i snön, massa ungdomar ute i snön. Sen kom en hel familj ut i snön med. Jag kollade ut och det enda man såg var vit snö ÖVERALLT! Undra va fasiken han dagit xD haha
Jag har iaf vart vaken sedan dess, lättskrämd som jag är vågade jag inte somna om igen utan gick istället och tog en timmes morgondusch när alla ändå sov så. Utanför är det 100 minus gradet eller något och 1 miljard snöflingor yrar runt i vindarna. Syrran och jag ska till stan och ta en shoppingtur bara vi två.
 
Shoppinglista:
 
1. Byta smak på kuren!!
2. Linnen
3. Mjukisbyxor
4. Chai latte på burk
Och sen får vi se vad mer man fyndar.
 
Mer idag vet jag inte vad som händer, blir väl slappdag som vanligt förutoom stan då. Gå min kur som jag började med igår, så fruktansvärt jobbigt dom 3 första dagarna speciellt om man går på ren kur som jag gör. Man går från ALL möjlig mat man äter till att BARA äta 3 påsar om dagen och utöver det dricka ca 3 liter vatten, min mage skriker efter mat men vill man vara fin till studenten och ha chansen att få ha syrrans ena tärnklänning på balen så måste man få lida lite för få plats i den! Sen när jag gått ner såpass att jag börjar orka med mer blir det gymmet och annan träning och tillslut förhoppningsvis få min bröstförminskningsoperation vilket är mitt MÅL.
Men nu ska jag börja göra mig iordning och sen fixa min "frukost" som blir vid 9. Shit tröttheten börjar komma tillbaka, jäkla brorsan som höll mig vaken (a) aja det får la bli en tidig säng ikväll då. Jag hoppas att alla får en bra dag för det ska jag.
 
( Saknar min bebis som är hemma( kanin) och min älskling i skåne! ) <3
Min bebis, I Miss You <3
Nya färgen! ( Hoppas syrrans granne kan fixa ännu ljusare slingor på mig under min vistelse här. )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback