Förevig Kärlek

Våran kärlek för varandra har funnits där i 7 år, även om vi har haft stunder då vi inte har pratat eller till och med haft en annan emellan åt så har alltid känslorna för varandra funnits där. Vi har haft varandra fast i hemlighet! Långa samtal i mörkret när man legat i sängen, eller smyger ut på en promenad enbart för att få höra varandras röst om så bara i 5 minuter, bara för att vi har varandra i hemlighet. Alla våra samtal i över 7 år har alltid slutat med - Jag älskar dig, puss hej!Alla dom gånger och timmar vi gråtit för att vi har vart så långt ifrån varandra. Alla gånger vi sagt till varandra att vi SKA ses och vi SKA vara tillsammans en vacker dag. Den 29 Mars 2013 på förmiddagen var första gången vi sågs. Jag gick in på centralstationen och gick mot det stället jag visste att du stod och väntade på mig. Jag blev så nervös att jag ringde upp dig, ville se dig före du såg mig men tyvärr blev det tvärtom. Sekunden efter du sagt att du såg mig så såg jag dig, den största stenen i magen man kan få slängdes runt i min. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen när såg dig stå där och le mot mig. Du var den finaste, sötaste, snyggaste och vackraste människa jag någonsin sett. När jag äntligen kom fram till dig vågade jag inte ens se dig i ögonen, det blev väl en ögonkontakt på kanske en halv sekund innan jag tog min blick mot golvet, Du kramade mig och jag visste inte hur länge du ville hålla om mig så jag var berädd på att släppa i samma sekund som jag kände dina armar krama mig allt hådare. Det var den första och bästa kramen jag någonsin fått i hela mitt liv. Efter alla 7 åren som jag sagt och önskat att få vara i din famn så var jag plötsligt där. Nästan hela vägen hem till mig vågade jag knappt titta på dig. Men du tog min hand på bussen och jag kände hur alla hundra fjärilar i magen just blev tusen fjärilar. Jag hade min blick rakt fram och pratade om något när du kysste mig. I en sekund blev jag jättenervös och sen överlycklig över att du vågade det jag inte vågade själv och sen blev jag nervös igen.
 
Jag har sagt det många gånger och jag säger det igen för jag kan inte säga det en gång för mycket. Jag har älskat dig i 7 år, älskade dig då och gör det nu och kommer göra det förevigt. Du förstår inte hur mycket jag älskar dig och hur mycket kärlek jag har att ge dig, 7 år av längtan, 7 år av få visa sin kärlek på mer sätt än bara sms och över telefon. Och du förstår inte heller hur jävla underbar och värdefull du är för mig. Vi har snart vart tillsammans i 3 månader, inte så lång tid egentligen, men vi började för 7 års och har lärt oss allt mer och mer under årens gång. I Augusti flyttar vi ihop vilket också är jäkligt fort egentligen men vi har 7 år bakom oss och jag vet till 100% att vi alltid kommer vara tillsammans, jag vet till 100% att du inte kommer lämna mig och jag inte lämna dig heller. Jag har fått min prins, min älskade pojkvän, min snart blivande sambo och sen make och pappa till mina barn. Man kan säga att man vart säker på mycket i livet men det finns inget annat jag har vart mer säker på och det är att du ALLTID kommer vara min. Jag kommer alltid att hålla dig kär och ALDRIG släppa taget om dig. Jag älskar dig mer och mer för var dag som går, Du är den rätta för mig och jag är förevigt din.
Du hade mitt hjärta för 7 års, du har det nu och du kommer alltid att ha det hos dig. Jag älskar dig till universums slut. Din Linda! <3
Älsklingen då och nu, alltid lika fin<3
 
 
Jag då och nu!
 
 

Min älskling och jag, släpper dig aldrig! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback