Ta Inget Förgivet

-- Vet inte hur många gånger och hur många år man har hört orden " Ta Inget Förgivet". Man vet att man inte ska göra det och man tror att man inte gör det, men när något visar sig vara åt det andra hållet än vad du trodde så blir du besviken. Kanske inte alla som vill erkänna det men det händer alla, det hände mig just nu! Jag såg en grej på datan som gjorde mig förvånad, jag riktigt kunde kände hur jag fick en klump i magen. --
 
Sitter i sängen åh gäspar och har mig, trots att jag sovit länge idag och råkade missa skolan(a) så är jag trött vilket kanske är bra då jag förhoppningsvis kommer somna tidigt så jag kommer iväg till skolan imorgon. Har slappat hela kvällen, gosat med min ullboll till kanin som gnager hål på mitt påslakan ^^ kollat på en film som var rätt rolig och nu sitter jag här och dör av tråkighet! Har småstädat lite men det var väl ytterst lite! Fick brev idag från Campus Varberg, Som dom flesta redan vet så vill jag ju inte jobba med blommor efter att jag tagit studenten och är klar med min floristutbildning. Kanske för att jag inte kommer ihåg allt jag lärt mig och delvis missat en del. Har ju så jäkla svårt för att kunna koncentrera mig och ta in läran om något som jag inte finner intressant. Vill så gärna plugga visare till Förskolelärare efteråt men vet inte vart och nu börjar jag fundera på om jag ska läsa något imon djur eller inredning istället, finns ju så mycket jag gillar. Det här med att veta vad man ska bli när man blir "stor" känner mig stor och gammal redan men haha det får än inte att bli klokare om vad man ska välja direkt när man har svårt för att lära sig och ta in något som inte är intressant, i och för sig så kan allt inte vara roligt men man vill gäran det. Nee nu ska jag kolla runt lite på nätet och se om jag hittar något skoj att göra ett inlägg om annars får det bli lite film eller städning innan jag ska sova! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback