Sovit Ut

Klarade av en hel skoldag! är stolt över mig själv hehe gjorde en begravningskrans men den blev inte så bra tycker jag, då jag tyvärr är så självkritisk. Åkte hem efter skolan iaf och somnade med en gång och vaknade kvart i 3 på natten, skönt med 11 timmars sömn när jag sovit så dåligt dom senaste dagarna. Tror dock det blir en dejt med sängen snart igen, börjar känna mig småtrött. Dagen blir väl inte så händelserik, möte klockan 11 och sen hem eller till landet och hälsa på. Tråkigt att vara ensam hemma på helgerna! En kompis skulle dock komma idag men tror inte det lär bli av då människan sagt så många gånger men aldrig kommit. Denna gången tänker jag inte sitta hemma och vänta på något som inte kommer bli av då får jag senare isf säga sorry till människan. Hoppas alla får en bra dag och så kommer det nog ett inlägg senare idag med. Puss på er!
 
 
Här är begravningskransen jag gjorde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback