Snabbinlägg!

Hej bloggen! Tänkte skriva ett snabbt litet inlägg innan jag somnar.
Glömde även skriva igår för hade fullt upp hela dagen och var så trött när jag kom hem att jag somnade med en gång. Gårdagen började med att jag käkade frukost med min kusin.. Hennes hemlagade pannkakor medlaktosfri vaniljglass och drottningsylt till det, MUMS vad gott det var! Sedan gick jag till ungdomsmottagningen och gjorde en liten vanlig koll och pratade även om att byta p-stav. Den ska ju sitta inne i 3 år, jag satte in min när jag var ca 17 och nu är jag 21 så tanten jag pratade med blev jätte chockad när jag sa att jag var inne på mitt 4:e år med p-staven. Jag har dock inte märkt någon skillnad alls att den börjat sluta fungera! Liksom 1 år över tiden som den ska sitta inne så borde man ju märka om den hjälper eller inte, men det gör min iaf vilket jag tycker är grymt skönt! Annars hade jag haft en liten bebis just nu vilket jag inte har tid med hehe Men ska boka tid för att sätta in en ny dom tyckte det var bäst men gillar inte att jag får betala över 1.000 kr för det.. Jag som är en fattig student.
 
När jag var klar där tog jag tåget hem, hämtade ut post, lämngade det hemma, gick och handlade bur, mat, transportbur och annat nödvändigt då jag ska få hem två små råttbebisar till helgen som jag ska hämta! Det är två honor, en brun och en albino, gillar inte albino egentligen antagligen för att jag inte är van vid dom med sina röda ögon men fanns bara en brun hona så fick bli en liten vit med. Kanske bra ändå så jag ser skillnad på dom :P haha
 
Så helhet från gårdagen så var den bra, kände att jag fick gjort en hel del. Var och shoppade med mamma en sväng på Allum och sen åkte vi och handlade med innan jag gick hem och däckade direkt i sängen^^

Idag har jag solat med min mamma, sen skulle vi egentligen gått runt Härlanda bla bla bla vad den sjön nu heter men då det var lite is på stigen så vågade mamma inte gå, men vi bestämde att vi skulle börja gå varje måndag då jag är ledig från skolan och hon från jobbet! Efter det åkte vi och handlade lite till, och sen åkte jag hem och har städat hela dagen verkligen. Dock är det mycket kvar men fick ändrat på sängen som jag ville och fått upp en "hylla" samt tv-bänk vilket var det jag ville få gjort. Imorgon får jag ta resten om jag orkar. Sitter just nu i ett alldeles underbart och avslappnande fotbad så mina fötter värkte så grymt mycket efter städningen. Skulle behöva äta med men mår illa antagligen pga att jag inte ätit men vågar inte göra det ändå ifall jag spyr (a) Ska alldeles strax lägga mig och jag känner redan nu att jag kommer däcka så fort jag blundar!
 
Hoppas att alla har haft en bra dag för det har jag, så säger jag godnatt nu och så hörs vi imorgon! OMG jag ska upp tidigt till skolan kommer verkligen inte orka -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback