Gott Och Blandat

Somnade på soffan igår innan klockan ens var 10 på kvällen, slocknade typ direkt efter middagen haha Ibland är man trött! Japp Japp! Sitter just nu och är barnvakt en stund medans ( mamma Lisa & pappa Hans är på Östhjälpen och kollar på bokhylla! )
LÖRDAG IDAG! Så skönt asså, hade dock gjort vad som helst för att komma ut en kväll och röja lite! Men blir nog en lugn kväll ute på landet som vanligt, imorgon åker man till faster och sover  då det är närmre till ungdomsmottagningen på Måndag.
 
Här kommer en del bilder jag satt och fixa igår innan jag somna! xD
 
Lite bilder från mitt barndomshem i Norsesund och även skolan!
 
 
Våran lilla Orgel
 
 
Bilder från min fasters bröllop förra året! Fick bara bli bilder på tårtan då alla andra blev dåliga.
 
 
 
Bild 1: Min älskling Rosnisse Bild 2: Herr Elsa Bild 3: Kitty Bild 4: Min älskling Pärlan Bild 5: Ullabella Bild 6: Herr Elsa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback